Over de uitwisseling, door groep 7 deel 3

Ik vond de uitwisseling in belgie echt suuuuuuuuper leuk in belgie en in nederland was het suuuuuuper gezellig en ik wil het super graag nog een keer overdoen ik ben zooooo blij dat we het gedaan hebben en we moeten het als scholen zeker bijven doen om allen kinderen dat plezier te laten blijven beleven ik vond het zooooooooooooooo leuk echt niet normaal ik heb ook hele leuke vriendinnen gemaakt groetjes SjuulðŸĪžðŸĪžðŸ‘ðŸ‘ðŸ‘ðŸ‘ðŸ‘ðŸ‘ðŸ‘ Sjuul


We gingen naar oostkamp met de bus. we kwamen daar aan en het was gelijk al super leuk en warm. daarna gingen we gezelschap spellen doen. De volgende dag gingen we naar Bruggen, daar gingen we naar een chocolade museum ðŸŦ dat was lekker en leuk. toen gingen we ook nog een boottocht doen door Brugge. We mochten ook shoppen, en we gingen ook nog naar een historisch museum🌋. De laatste dag gingen we een foto opdracht doen en rond 2 uur moesten we terug naar Nederland😭. Na de vakantie van 2 weken zagen we elkaar eindelijk weer. De eerste dag in Nederland gingen we naar een show kijken van mad science. en de tweede dag gingen we naar de beekse bergenðŸĩðŸĶðŸŊ. De laatste dag gingen we Quizpel doen. en rond half 2  gingen de kinderen weg👋. en eigelijk moest de uitwisseling nog een paar keer opnieuw. Het waren de beste 6 dagen van mijn leven!!🌞🌞🌞 groetjes Fleur.


Ik vond het super leuk in Oostkamp. 
De eerste dag was al heel gezellig maar de busrit duurde wel lang.
De tweede dag gingen we naar Brugge met de bus! Het was die dag super warm!
We gingen eerst naar het Chocolade museum en dat was leuk en lekker!!ðŸŦ
Daarna gingen we naar een Historium museum ðŸ’Ĩ
We zijn in bootjes gaan varen en dat was ook heeeeeellllll leuk!
We mochten winkelen en dat was heel leuk🛍 
Het gastgezin was ook heel aardig!!
De laatste dag was ook leuk we gingen aan de slag met videostar en dat was een heel grappig filmpje geworden!😂
We hebben ook een fotoopdracht gedaan dat was ook heel leuk!!
En daarna  moesten we naar huis😞😭
Ze kwamen ook nog bij ons en van te voren zijn we spandoeken gaan maken!🎉Toen ze aankwamen gingen we spelletjes doen! en daarna hebben we madscience gedaan📝 Ik was gastgezin en we hadden het HHEEELL leuk!! De 2e dag bij ons gingen we naar de beekse bergenðŸŊðŸĶðŸ†ðŸ’ðŸŧ🐞
Het was warm maar ook super leuk! 
De 3e dag hebben we het quizspel gedaan!
Om half 2 waren ze in de bus en nu is de uitwisseling voorbij helaas! 
Ik vond het super leuk alle kinderen waren super aardig en het was heel gezellig!
😭💞😭 Demi



Ik vond het super leuk in Belgie. ik vond het leukst met de boot door Brugge rond te varen. het chocolademuseum was ook leuk. de foto opdracht was niet echt leuk. toen Belgie naar Nederland  kwam was het leuk dat ik ze weer zag in Nederland vond ik de beekse bergen het leukst en het minderleuke was quizpel dit was mijn verslag over belgie gr tygo ðŸ‘ŠðŸ‘Š✌😎 Tygo


De  uitwisseling was super leuk ik zou het zeker
nog een keer willen mee maken.ik vond de eerste dag in 
Oostkamp al super leuk. maar toen we de tweede dag
naar Brugge gingen werd het nog leuker toen we weer naar huis
moesten ging is ze wel missen maar eigenlijk zagen we ze naar
2 weken weer. en toen ze naar die 2 weken hier naar toe kwamen 
was ik super blij. ik vond de eerste dag met de spellen heel erg
leuk. en toen we naar de Beeksebergen gingen was ook super leuk.
en het Quispel was ook leuk. maar toen ze weer in Nederland vertrokken.
moest ik stiekem toch een beetje huilen. 
maar ik vond het zeker een super mooie ervaring en ik wil ðŸ‘
dit zeker nog een keer mee maken.

groetjes Tess

Reacties