Over de uitwisseling, door groep 7 deel 1

Uitwisseling

Hoi ik ben lars en ik vond de uitwisseling heel leuk en ik vond het daar ook leuk en ik vond die foto wedstrijd  leuk in oostkamp en ik vond mijn gast gezin heel leuk en ze waren ook lief bij ons vond ik het ook heel leuk vooral de quiz vond ik leuk ik vond de kinderen ook allemaal leuk en ik heb daar ook vrienden gemaakt en ze waren allemaal heel lief ik had leuke kinderen die bij ons  kwamen slapen we hadden ook een klein feestje gevierd want er was iemand jarig en we sliepen pas laat
ik vind het jammer dat het niet nog een keer is maar het was heel leuk 
van lars


Eerst namen we afscheid van de ouders, toen moesten we 2 uur rijden. 
Toen we in Oostkamp waren stonden alle belgen buiten op ons wachten.
toen gingen ze in een bruggetje staan toen zag ik het meisje staan waar ik zou slapen super leuk was dat.
Toen riep Svea en Tember die riepen me toen stonden hun met Fran ( het meisje waar ik ging slapen).
Toen gingen naar de aula en toen hielden mensen toespraken en toen gingen het buiten allemaal spelletjes doen.
Toen het middag aten frietjes. Toen gingen we veder met spelletjes toen gingen we naar het gast gezin s'avonds ging we met andere gastgezinnen bij een speeltuin spelen.
s'Avonds hadden we de ouders gebeld die van Svea van Tember maar mijn ouders namen niet op jammer genoeg want ze hadden problemen met de stroom.
s'Avonds voor we gingen slapen hadden we wat gekletst en toen gingen slapen.
s'Morgens gingen ontbijten en naar de school toen gingen naar de stad daar gingen we met de bus naar toe en we gingen eerst naar het chocolade museum en naar een speeltuin.
Daar gingen we onze boterhammen op eten toen daar na gingen we naar het historium toen gingen met een boot varen en gingen we shoppen toen heb ik een armbandje en een squishy gekocht toen gingen we terug naar de school toen naar huis op die dag was Tember jarig dus s'avonds hadden we gebeld dit keer namen mijn ouders op die van Tember ook en van Svea. toen moesten we gaan slapen. Maar s'nacht moest Tember huilen want ze wou naar haar ouder toen zagen dat de vader van Fran nog beneden was dus daar gingen 
we naar toe toen had hij haar getroost en gingen we weer slapen ik heb de hele nacht niet meer geslapen de laast e dag kregen we nog workshops en nog een voorstelleng en 
moesten we naar huis balen was dat.

maar nu moet ik stoppen hele grote groeten van je grootste vriendin Robin


We gingen eerst naar belgië en ik sliep bij Siebe Talloen met jesse. op school deden we spelletjes en aten friet. dag 2 gingen we naar Brugge met de rondvaart, chocolademuseum, historymuseum en souvenir kopen in een winkel straat. dag 3 toen gingen ik en jesse eerst afscheid nemen van het gezin en toen gingen we op school spelen en daarna moesten we weer naar huis dat was de uitwisseling👍😀  het was een leuke uitwisseling

We gingen eerst naar België!
Ik sliep bij lars met teun de eerste dag hadden we spelletjes op school en frietjes!
De 2e dag gingen we naar Brugge. Daar gingen we naar een chocolade museum en en naar het historium museum dat was heel leuk! en in de boodjes.
De 3e dag (ook de laatste helaas😭😭)      we gingen leuke dingen doen en toen gingen we weer het is was niet leuk!


Hoi mijn naam is Boris ik vond het heel leuk in Belgie.
ik vond het leuk om in de boot te zitten en mijn hand in het water te doen.
het chocolade museum ook heel leuk.
toen ik nog niet in de bus naar Belgie zat vond ik het best spannend.
maar ik ben wel blij dat ik gegaan ben.
ik sliep bij Otis. samen met mijn beste vriend Tygo. 
Otis was heel lief en zijn moeder ook. we kregen een heel lekker ontbijt.
de stief papa van Otis was heel goed in muziek maken zijn naam was David.
op de eerste dag dat we bij de school waren kregen we friet en frikandel.
dat was heel lekker maar ik zat bomvol.😋
ze hadden een heel groot schoolplein.
met een voetbal en basketbalveld ze hadden een klein huisje met allemaal spullen er in.
toen we aan kwamen hadden ze een tunnel gemaakt met de kinderen.
en op het raam hingen al onze brieven.
en de opdrachten met de ipads waren heel leuk.
het was heel gezellig met jullie en misschien tot ooit.
groetjes Boris 


Het was super leuk België:
de speurtocht was leuk en brugge vooral het was daar zo mooi!!!!! de bootjes waren ook echt een leuke ervaring net als het choco museum echt leuk!
Nederland:
in Nederland vond ik het iets leuker omdat ik hier alles al kenden en dat vindt ik wat fijner! En de beekse bergen waren ook echt cool!

Gr. Jesse




Reacties